Cum ati decis sa va creati propriul blog?

marți, 15 iunie 2010

Inceput nu prea promitator

Incredibil! Tehnologia secolului XXI este incredibila, dar are si dezavantajele ei, dupa cum am aflat personal. Dupa ce am venit cu ideea unui blog, le-am spus catorva persoane, inclusiv unor prieteni si prietenei mele, iar la nici 12 ore dupa ce am creat blogul, toata lumea stia deja ca am asa ceva. Continua sa ma fascineze si acum ce repede poate circula o vorba, mai ales acum ca poti transmite mesajul din comoditatea propriului camin printr-un simplu click.
Reactiile pe care le-am primit au fost diversificate. Unora li s-a parut o idee buna, in timp ce altora li s-a parut o prostie, o pierdere timp, o "chestie" pe care numai ratatii o fac... Tin sa precizez ca nu am primit decat doua incurajari....asa ca moralul nu mai e la acelasi nivel ca la inceput. Urmeaza sa vedem....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu