Cum ati decis sa va creati propriul blog?

marți, 15 iunie 2010

Nebunie si randament maxim!

A fost o seara cu realizari. Am reusit sa scriu aproape trei articole pe blog! Wow...si sa mai spuneti ca nu sunt in stare _|_. Intr-una din conversatiile mele indelungate cu Paul, am reusit sa-l conving si pe el sa-si fac aun blog si l-am initiat in tainele acestei "arte". NEBUNIE! ar zice unii, dar nu e asa. Paul a fost printre cei care m-a incurajat cu blogul, asta inseamna ca numarul total de plusuri a ajuns la 3 (e ceva), iar ca sa ducem totul la un next level, si-a facut si el unul, ca la urma urmei blogurile sunt doar niste "coli albe" pe care oamenii isi pot asterne gandurile si parerile in ce mod vor ei cu posibilitatea de a fi citite ulterior de catre o alta persoana. S-ar putea la urma urmei ca ce scriu eu acum sa nu va intereseze, sa vi se para abureli, va respect decizia, dar daca le cititi poate ramaneti si cu o post-impresie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu