Cum ati decis sa va creati propriul blog?

marți, 15 iunie 2010

Insomnie

Cum nimeni nu e perfect, am si eu defectele mele. Am ajuns sa fiu recunoscut mai mult pentru defectele mele ci nu pentru calitati. Cel mai mare defect al meu este faptul ca sunt o persoana foarte dezorganizata, iar daca intrebati pe oricine dintre cunoscutii mei, vor fi de acord in orice moment al zilei. Destul pentru introducere, "sa intram in paine" (parafrazez un coleg desigur).
Iata-ma, ca de obicei la ora 2:45 noaptea, la calculator, cu obisnuita mea insomnie. Va amintiti ce va povesteam mai sus? ca sunt o persoana dezorganizata? Asa este! Nu sunt in stare sa am un program pus la punct, asa ca am ajuns sa fiu o adevarata "pasare de noapte" si ma culc numai la ore exotice, formate dintr-o cifra. Dar, spre alinarea mea nu sunt singurul care are un program de noapte. Ca in multe din serile in care ma culc tarziu, prietenul meu Paul este cu mine. V-as putea povesti multe despre Paul si el multe despre mine, dar asta probabil intr-un alt post.
Iata-ne, ora 2:50, noi fara somn avand unele dintre cele mai productive conversatii de pana acum. Cele mai interesante conversatii la urma urmei sunt cele "After 12" nu? Oricum, desi probabil o sa ma plang ulterior de prea putine ore de somn, nu o sa-mi para rau, ca am avut printre cele mai tari discutii posibile cu amicul meu Pablo (Paul), asa ca la fiecare insomnie nu trebuie decat sa deschid calculatorul si stiu ca o sa ma astepte cateva ore interesante pe skype...
Daca mai sunt doritori de asemenea conversatii "after 12", sau victime ale aceleasi afectiuni ca noi, insomnia, sunt mai mult decat bine invitati sa ni se alature pe skype.

Un comentariu: